Beton drogowy

CCR – Beton drogowy KRUSZBET – powstał jako odpowiedź firmy Kruszbet na zapotrzebowanie rynku lokalnego. Wzrost kosztów wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego spowodował znaczący wzrost kosztów inwestycji drogowych, co skłoniło inwestorów do poszukiwania innych rozwiązań. Odpowiedzią firmy Kruszbet było opracowanie nawierzchni w technologii betonu wałowanego (RCC). Po wykonaniu odcinka próbnego i przeprowadzeniu badań – technologia została zastosowana do budowy placów składowych oraz dróg gminnych o niskim natężeniu ruchu (KR-1, KR-2). Jednocześnie rozpoczęły się prace nad udoskonaleniem zastosowanych rozwiązań. Kolejnym etapem badań było stworzenie technologii betonu polimerowego, łączącego zalety betonu wałowanego oraz betonu tradycyjnego (lanego). Tak powstał beton CCR (cement concrete road) – beton drogowy KRUSZBET, zaprojektowany dla budownictwa drogowego.
30712309_465369877254904_1141356905730408448_n

Zalety betonu CCR

Podstawowe zastosowania nawierzchni z betonu CCR

Parkingi i place manewrowe (w tym MOP)

Terminale przeładunkowe i place magazynowe oraz centra dystrybucyjne

Drogi i place przemysłowe silnie obciążone mechanicznie

Publiczne drogi lokalne KR1-KR2 oraz KR3-KR4

Drogi techniczne, technologiczne i przeciwpożarowe, miejsca postojowe i pasy awaryjne dróg KR4-KR6

Drogi leśne, pomocnicze, osiedlowe oraz ścieżki rowerowe

Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Nawierzchnia z betonu cementowego, Budowa drogi o natężeniu ruchu KR1÷KR2 oraz KR3÷KR4

Osoby kontaktowe

Suwałki, Sejny, Augustów
i okolice

Grzegorz Stefanowicz

Olecko, Ełk, Gołdap
i okolice

Piotr Chiliński

Rasząg, Biskupiec, Olsztyn, Szczytno i okolice

Joanna Badowska

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.